dimarts, 11 de desembre del 2012

III



Un altre al cove: el III de Crystal Castles, que continuen fent el seu habitual techno-punk-dark (sincerament, no sé si existeix una categoria musical així, però sona bé), cosa que és d'agrair  sobretot si a un li agrada, com és el meu cas.
Pràcticament la totalitat del disc és altament recomanable, i Pale Flesh és una de les millors cançons de l’any que ara és apunt d’acabar. Per rematar la feina, la coberta d’aquest III és una versió de la famosa foto amb que Samuel Aranda va guanyar el World Press, cosa que fa pensar que el paral·lelisme entre Crystal Castles i Handsome Furs no és només a nivell musical, sinó també ideològic: crítica i denúncia.



4 comentaris:

  1. Amb l'any que deixem endarrera no m'estranya que aquesta sigui la cançó de l'any... Pots posar-li els adjectius que vulguis per a definir-la però no hi ha qui l'escolti més enllà del Gran Leb!

    ResponElimina
  2. Et dono la raó Sr. Galderich, només perquè no puc obrir el clip i escoltar la música com cal.
    A mi m'agraden, però la foto em resulta molt esfereïdora!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Carme, si no m'equivoco, tot just el mateix dia que publico aquesta entrada s'inaugura una expo al CCCB que s'anuncia amb l'obra d'aquest xicot de Santa Coloma.

      Elimina