dilluns, 18 de gener del 2016

LES MILLORS CANÇONS DEL 2015


En aquest post si que m'ho he passat bé triant i remenant, malgrat que el resultat final sempre em semblarà insatisfactori: segur que d'aquí a no res me'n recordo d'alguna que no he posat, i segur que més d'una i de dos les trobo malament situades en la classificació. Però de les tres primeres no tinc dubtes!
Les que ja apareixen als posts de "Els millors discs de l'any" no tenen vídeo, així com tampoc les que posaré a la classificació dels millors vídeos, per no repetir i no fer un post llarguíssim.
Aquí van:

1. The Line, DVSN 


2. Scud Books, HUDSON MOHAWKE
3. Silent Movies, MADISEN WARD AND THE MAMA BEAR
4. Enter Sylvia Plath, BELLE AND SEBASTIAN
5. Make them Gold, CHVRCHES
6. A Taste of Silver, UNTIL THE RIBBON BREAKS
7. Oda al amor efímero, TULSA

8. Chateau Lobby, FATHER JOHN MISTY

9. Muero de amor, LA BIEN QUERIDA
10. Waitress, HOP ALONG
11. Lisa Sawyer, LEON BRIDGES

12. Margarita, MAS YSA

13. All the Sad Young Men, SPECTOR

14. Go, CHEMICAL BROTHERS
15. Floridada, ANIMAL COLLECTIVE
16. Dancing at the Blue Lagoon, CAYUCAS
17. Reina del Amazonas, THE NEW RAEMON

18. Borders, M.I.A.
19. Station, LAPSLEY

20. Class Historian, BRONCHO

21. Gone, JR JR
22. The Governess, METRIC
23. I Don’t Want to Let You Down Again, SHARON VAN ETTEN

24. ‘Cause I’m a Man, TAME IMPALA

25. Alone Again, THE KING KHAN & BBQ SHOW

26. Bodyache, PURITY RING
27. Control, MAJICAL CLOUDZ
28. Highway Patrol Stun Gun, YOUTH LAGOON
29. Heaven Sent, BEST COAST
30. Flesh without Blood, GRIMES
31. Sea Creatures, SOAK

32. Miniskirt, BRAIDS

34. Wear out the Ground, YOUNG GALAXY

35. This Must Be the Place, IRON & WINE & BEN BRIDWELL

36. I Know There’s Gonna Be, JAMIE XX

37. That Battle is Over, JENNY HVAL

38. Northern Lights, KATE BOY
40. Stonefist, HEALT


I la setmana vinent, un post cada dia amb els millors vídeos.


4 comentaris:

  1. Em desespera no conèixer gairebé ningú amb l'excepció de Belle & Sebastian, Tame Impala i la versió de Talking Heads que fa Iron and Wine. I com és que no has mencionat res de John Grant?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Allau, estic segur que coneixes alguns més dels que dius (p.e. Chvrches o Chemical Brothers), que la teua cultura musical és molt més àmplia que la meua. Tot i això, alguns com Until the Ribbon Breaks o Leon Bridges si que són força desconeguts, ho reconec.
      Espero que aquest post i els dos anteriors et descobreixin algun cantant o grup que t'agradi, si és així em sentiré feliç.
      Pel que fa al John Grant, és, junt als Beach House, un dels que finalment no vaig posar i probablement en algun moment me'n penediré de no haver-ho fet, però és que el seu darrer disc em va decebre una mica, potser perquè l'esperava amb massa ànsia, i no l'he valorat massa; però si hagués de triar-ne alguna per posar en aquesta llista, em quedaria amb Geraldine, sens dubte.

      Elimina
  2. Em fa l'efecte que aquests no sonen massa pels quarenta principales, no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pons, segur que no... però són 40 bones cançons :)

      Elimina